Monday, February 23, 2009

Luvly Week End....

Pergh wat a week end i had last week huhuhhu ;D on saturday i bwk my nieces went to KLCC tgk movie "Geng - Pengembaraan Bermula..." lebih senang cite Upin Ipin huhuhuhu ;) thumbs up for team Les’ Copaque Production SB yg berjaya menghasilkan great movie. Bangga jd anak MALAYSIA :D...

Con't with my story on Saturday, actually yg join movie ni pon 1 geng gak ;P. Has, Amirul & Angah (has's nephews), Ju, Yasmin & Wafa (my nieces) and I. Same with member of Geng (Badrul, Lim, Kak Ros, Rajoo, Upin & Ipin) huhuhuhu. We all had so much fun. After movie we all had our dinner at Secret recipe. Dah kenyang we all blk huhuhhu....

Sunday, supposely i tot i nk stay at home xnk kuar... suddenly my aunty (acik) call said acik, mak & ayah nk dtg umah i. Ayah nk pasang penutup longkang kt dpn umah I (besi tu kene curi dgn keling besi uh). So mama & I pon excited la prepare bcoz da lame gk dorg xdtg our hse. So mama prepare lunch for them. I kemas2 umah and call my bro (angah) jemput dorg 1 family dtg umah gk.

Mama msk sambal ikan keli, gulai telur & sayur campur (msk ape yg ade dlm peti ais jer ;P). Just simple menu we had. after that, in evening mama goreng keropok n wat air. ptg tu hujan lebat giler. sian ayah penat jer simen longkang tu (tp we all tutup dgn kotak). tgh hujan lebat2 tu kak Lin & hubby (azaham) smpy ;) sian dorg dtg tp xde pe nk mkn sbb mknan da abis. So tgu time dinner je. bile da smpy time dinner I just call pizza (bkn pizza hut tau, pizza area umah I siap anta delivery tau). I order beef peperoni & seafood pizza. after dinner they all pon blk.

Happy skali sekala org dtg umah. erm hopefully after ni if they all dtg we all be more prepared. Mcm ne pon I hope dorg pon having fun gk ;) Thank u for the luvly week end :D

2 comments:

kimimycat said...

Put, skrg jalan bwk nieces..sok2 jalan dah bawak sendirian berhad punye..hehehe..

Unknown said...

hahahha... actually fyi i dr dulu slalu bwk my niece (yasmin) jln2 but ni 1st time bwk wafa g jln2 sbb die da bsr sikit (4thn) :D

p/s: insyaAllah i bwk mine lak pasni ;P